Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON, które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach
na bezpłatne seminarium szkoleniowe:
„Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie”,
które odbędzie się w dniu 19 września 2018 r. w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie
PROGRAM:
9:30-10:00 Rejestracja uczestników
10:00-10:10 Otwarcie seminarium
10:10-10:30 Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju
10:30–11:10 Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest
11:10–11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:00 „Raport roczny” gmin (nowy moduł w Bazie Azbestowej)
12:00–12:20 Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
12:20-12:40 Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją wyrobów zawierających azbest
12:40–13:00 Dyskusja. Zakończenie seminarium.
13:00-14:00 Poczęstunek
Uczestnictwo:
Proszę wysyłać zgłoszenie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zawierające: nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika.
Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w seminarium.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 14 września br.
Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (22) 59 79 463.