NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU W 2021r.
Wójt Gminy Borowie informuje, że z dniem 04.01.2021r. mieszkańcy gminy Borowie mogą składać wnioski o sfinansowanie kosztów związanych z likwidacją wyrobów zawierających azbest w 2021r.
Wnioski realizowane będą jedynie w sytuacji otrzymania przez gminę Borowie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W zależności od poziomu przyznanego dofinansowania i związanymi z tym ograniczeniami, wnioski rozpatrywane będą w kolejności zgłoszenia, do wyczerpania środków finansowych z dotacji budżetu gminy i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie przeznaczonych na realizację powyższego zadania.
Dofinansowanie do ww. działania wynosić będzie 100 % kosztów tego działania m.in. demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych w postaci płyt azbestowo-cementowych płaskich i falistych, stanowiących pokrycie dachowe budynków mieszkalnych i gospodarczych.
Zadanie związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Borowie nie obejmuje zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego.
Wnioski dostępne są w Urzędzie Gminy Borowie (Biuro Obsługi Interesanta) oraz na stronie internetowej www.borowie.pl w zakładce dokumenty do pobrania. Szczegółowe informacje można uzyskać także telefonicznie pod nr tel. (25) 685-98-50.